موفقیت و سرمایه گذاری

ارائه کاملترین فایلها و پکیج ها در زمینه موفقیت و سرمایه گذاری با نازلترین قیمت

استحاله جنسی


استحاله چیست؟

کلمه استحاله به معنی تغییر حالت دادن و متحول کردنیک چیز هست. یا به اصطلاح خودمون همون کیمیاگری. دوست دارم معنی این کلمه رو براتون جا بندازم که شما متوجه بشید. چون من از این کلمه زیاد استفاده می کنم. میشه از کلماتی مثل متحول کردن یا کیمیاگری استفاده کرد، ولی شما باید وقتی پرسیده میشه استحاله چیست، کاملا معنای لغوی این کلمه رو بدونید.

استحاله نیروی جنسی یعنی چه؟

استحاله نیروی جنسی یک معنی خیلی قشنگی داره. یک کلمه جدیدی هم امروز یاد بگیریم. پس استحاله در لغت به معنای تغییر حالت دادن هست و استحاله نیروی جنسی به معنای تغییر حالت دادن و متعالی کردن نیروی جنسی.

یعنی چی تغییر حالت دادن نیروی جنسی؟

یعنی یه جایی ما نیروی جنسی رو فقط در راه برقرار کردن رابطه جنسی مصرف کنیم، این نیرو رو تغییر حالت بدیم و اون رو به فرم و شکل دیگری و به شکل غیر فیزیکی متجلی کنیم. که مبحث بسیار مهمی هست و کسانی که دنبال موفقیت هستن، کسانی که دنبال هدف های بزرگ هستن، کسانی که اصلاً دوست دارن توی زندگی حال خوبی رو تجربه کنند واقعاً نمی تونن مبحث استحاله نیروی جنسی رو نادیده بگیرن.

ما می تونیم این نیرو رو جوری استفاده کنیم که نه تنها لذت جنسی و رابطه جنسی با همسرمون رو داشته باشیم و حتی کیفیت اون رو بسیار بالاتر ببریم، در عین حال می تونیم یک بخش بزرگی از این انرژی رو برگردونیم به وجود خودمون و از این انرژی مثل یک نیروی بسیار قدرتمند، یک انرژی هسته ای در راستای رسیدن به هدف هامون، کارمون، شغلمون، درسمون، هر پیشه و هر راهی که داریم توی زندگیمون میریم، استفاده کنیم.

واقعاً مثل اون ماشین های مسابقه ای هست که نیتروژن آزاد می کنه، یک دکمه ای می زنن، نیتروژن آزاد می کنه و قدرت و سرعت اون ماشین چندین برابر میشه با استفاده از نیتروژن. ما می تونیم از نیروی جنسی این استفاده رو بکنیم. نیتروژنی باشه برای رسیدن به اهدافمون.

یعنی انگار دوپینگ روحی برای ما اتفاق می افته وقتی ما این کارو انجام بدیم. یک نکته دیگه رو هم بگم دوستان عزیز: علم استحاله نیروی جنسی علم جدیدی نیست، حداقل دو هزار سال یا بیشتر قدمت داره. این علم رو شاهزادگان و شاهان و بیشتر طبقه ممتاز جامعه داشتن و این علم رو استفاده می کردن و نیروی جنسی خودشون رو تغییر کانال می دادن و اون رو منبع انژی بسیار مقدس و قدرتمندی در نظر می گرفتن.

آقای ناپلئون هیل توی کتابشون ده محرک برای مغز انسان معرفی می کنن. محرک هایی مثل نیروی جنسی، عشق، تلقین به خود، تشکیل دادن گروه ها، اتحادیه ها و هم فرکانس شدن با دوستانی که طرز تفکرشون مثل ما هست و همچنین عاشق شدن. تموم این چیزها رو لیست می کنن و دو مورد از لیست هاشون هم موارد منفی هست که مغز رو تحریک می کنن، ولی ماهیت منفی دارن و ماهیت مثبتی ندارن. که یکیش ترس هست و دیگری هم الکل و مواد مخدر و چیزهایی از این دست هست. توی این لیست ده گانه، شماره یک لیست ایشون یعنیقوی ترین محرک مغز انسان رو نیروی جنسی معرفی می کنن.

مثال دیگرش دقیقاً مسأله سد هست. ببینید آب وقتی که به سیل تبدیل بشه می تونه همه جا رو خراب کنه و بدن کنترل همه چیز رو در خودش ببلعه و رد بشه و بره. ولی وقتی ما جلوی این آب سد میذاریم و خروجی های سد رو خودمون تنظیم می کنیم، به قدرت بسیار بالای آب دسترسی داریم، ولی کنترل روش داریم. به هر مقداری که خودمون دلمون بخواد و از هر کانالی که خودمون تمایل داشته باشیم این نیرو رو خارج می کنیم و استفاده می کنیم و سد و دریچه هاشو تنظیم می کنیم و آب رو جاری می کنیم به سمت مزارع و توربین های تولید برق و غیره.

انرژی جنسی هم دقیقاً به همین شکل هستش. حالا اولین چیزی که شاید به ذهن شما خطور کنه، یک ترسی هست که شاید ما واقعاً بترسیم از اینه که نکنه منظورش اینه که ما دیگه سکس نداشته باشیم؟ نکنه ما رو دعوت کنه به سمت رهبانیت و تارک دنیا بودن و

نه! به هیچ عنوان اینطور نیست. اتفاقاً من میگم که انسان باید از این نیروی بسیار مقدس الهی نهایت استفاده رو ببره و نهایت لذت رو هم از این نیرو ببره. چرا که نه؟ منتهاش من گفتم: به جای اینکه اون سیل رو بذاریم بره همه جا رو داغون کنه، من میگم: یک سد روش بسازیم، هر چه قدر ما دلمون خواست ازش استفاده کنیم. اگه دلتون خواست سیلاب راه بیفته، تموم دریچه های سد رو باز کنید بی حساب کتاب. برای این کار هیچ محدودیتی وجود نداره. هر وقت دلتون خواست می تونید این کارو بکنید. ولی هر وقت هم دلتون خواست، می تونید دریچه های سد رو ببنیدید.

یک واقعیت بسیار اعجاب انگیز اینه کهخیلی از مردها بعد از سن چهل سالگی به موفقیت های بسیار بزرگ در زندگی دسترسی پیدا می کنن. سرهنگ ساندرز که KFC رو راه انداخت، شصت و شش سالگی بود که این دستور پخت این نوع مرغ سوخاری شده رو اختراع کرد و به ثبتش رسوند. بعد از اینکه خیلی جواب های منفی شنید، یک رستوران باهاش موافقت کرد که این کارو باهاش انجام بده و کاری نداریم. خیلی از افراد موفق تاریخ بعد از چهل سالگی.

فکر می کنید چرا؟ خیلی واضحه! چون تا قبل از چهل سالگی قسمت اعظم انرژی مردها صرف دنبال کردن زن ها هستش. مخصوصاً توی جوامع غربی که شاید دیرتر ازدواج کنن. شاید یه کم فرهنگشون فرق کنه. انرژی های ذهنی و جسمیشون بسیار بسیار تلف میشه و برای همینه که بعد از چهل سالگی تقریباً طرف به یک آرامشی می رسه از لحاظ جنسی و دیگه سرش می خوره به سنگ یه جورایی و پیش خودش میگه: دیگه بسه! بریم یک کاری برای زندگیمون بکنیم.

حالا اگر یک جوانی در سن خیلی کم، دهه بیست خودش، بیست و یک سالگی هر چه زودتر این راز رو یکی بهش بگه، ببینید چه لطفی در حق اون کرده! شاید اون جوان هیجانات سکسیش اونقدر بالا باشه که نتونه جلوی خودشو بگیره و دوست داشته باشه که تمامی این نیرو رو توی لذت جویی جنسی مصرف کنه. ولی همین که این آگاهی بهش داده بشه که عزیزم شما بدون که خیلی خوبه که داری این کارو می کنی، ولی فعلاً این اطلاعات رو داشته باش و بدون که خیلی داری به خودت ضرر می زنی. خیلی داری انرژی هدر میدی. در همین حد. اون خودش کم کم به جایی می رسه که می بینه می تونه انگار انرژی جنسیش رو استحاله کنه.

این پکیج شامل 16 فایل صوتی بعلاوه دو پکیج هدیه شامل پکیج کتابهای روانشناسی و پکیج سرمایه گذاری های سودآور می باشد که قیمت آن 170 هزار تومان می باشد که با 60 درصد تخفیف فقط و فقط به مبلغ 68 هزار تومان به شما عزیزان عرضه می گردد.


مبلغ واقعی 379,000 تومان    60% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 151,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 950

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

انسان ماشین اثبات باورهایش است

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما